Cross: Molio bih preporuku...

From: (wrong string) Šaban <jsaban_at_public.srce.hr>
Date: Sun, 14 Nov 2004 23:29:46 +0100

    Daklem, vec dvije godine se bavim aktivno bazama na faksu i sada na poslu i dosad sam radio iskljucivo SQL Server 2000. Na poslu pocinje projekt na Oracle-u 10 i zanimala bi me knjiga
koja bi me mogla pouciti doticnom i sto se sve tamo nudi, jedna ili vise nije bitno. Nesto tipa "Inside SQL Server 2000" kod MS-a. Dakle, ne nesto kako napisati SELECT naredbu vec
bas dobru knjigu za covjeka koji vec zna dosta o bazama opcenito ali nikad nije radio na Oracle-u.
Hvala. Received on Sun Nov 14 2004 - 23:29:46 CET

Original text of this message