HOME | ASK QUESTION | ADD INFO | SEARCH | E-MAIL US

Re: --Compatibility (easy one)

From: Sybrand Bakker <gooiditweg_at_sybrandb.demon.nl>
Date: Sat, 19 Jul 2003 10:59:57 +0200

On 18 Jul 2003 14:58:33 -0700, avanrossem_at_hotmail.com (Andre) wrote:

>Metalink geen toegang op. Alles is wel op te zoeken in boeken en/of
>internet. Waar denk je dat dit soort nieuwsgroepen voor zijn?

Dacht ik het niet. Wie draait er nu Oracle in een productie omgeving zonder support contract?
Nieuwsgroepen zijn er niet om informatie te dupliceren die al gewoon beschikbaar is, en al helemaal niet om mensen zoals jij op het support account van mijn werkgever te laten meeliften. Dat heet dus uitvreten en diefstal.

Sybrand Bakker, Senior Oracle DBA

To reply remove -verwijderdit from my e-mail address Received on Sat Jul 19 2003 - 03:59:57 CDT

Original text of this message

HOME | ASK QUESTION | ADD INFO | SEARCH | E-MAIL US