Re: --Compatibility (easy one)

From: ITAPORT06 <mokat67_at_hotmail.com>
Date: Sat, 19 Jul 2003 18:29:02 +0200

Ik begrijp Sybrand wel. er worden hier veel vragen gesteld die je zo kan terug vinden als je even op google zoekt. Een ervan is waarom de 8.17 cd niet start op met P4 processor.
Ik denk dat Sybrand wel een van de meest actieve gasten is hier en zeer waardevol voor het forum. Er zijn niet veel mensen (incl. mijzelf) die zoveel geduld hebben om idere keer die waarschijnlijke domme vragen weer uitgebreid te beantwoorden. Groet,

        Ton Received on Sat Jul 19 2003 - 11:29:02 CDT