EJB & Oracle

From: SM <sz.marchewka_at_gazeta.pl>
Date: Sat, 10 May 2003 13:17:33 +0200

Czesc
Mam nastepujacy problem implementacyjny EJB w wydaniu Oracle: Chcialbym miec na serwerze Oracle 9iAS dwie aplikacje: Ejb i Webejb. Ejb zawieralaby jedynie komponenty EJB, komunikujace sie z baza danych (rowniez Oracle),
Webejb bylaby aplikacja servletow i jsp komunikujaca sie z komponentami w aplikacji Ejb.
Chodzi o to by od poczatku aplikacje budowac oddzielnie, a w przyszlosci aplikacje Ejb umiescic na innej maszynie niz Webejb. Ejb jest zaimplementowana poprawnie, gdyz wygenerowany przyklady klient (konsola) komunikuje sie z nimi poprawnie.
Natomiast Webejb dostaje komunikat, ze nie znaleziono nazwy,  np. javax.naming.NameNotFoundException: ejb/Departments not found Probowalem juz roznych kombinacji i nie idzie mi jakos. Prawdopodobnie chodzi o to, ze trzeba jakos skonfigurowac pliki web.xml aplikacji Webejb oraz pliki orion-ejb-jar.xml oraz ejb-jar.xml projektu Ejb w JDeveloperze. Trzeba chyba jakos skonfigurowac JNDI, zeby Webejb widziala Ejb. Pytanie : jak to zrobic? Prosze o moze jakies przykladowe konfiguracje itp. Z gory dzieki
SM