Re: if I have all database files but no password?

From: Yiannis Mavridis <nm89035_at_central.ntua.gr>
Date: 1999/02/23

file Vangeli den xreiazetai na to kaneis ayto giati akoma kai an exeis xasei to password toy internal mporeis na sbiseis to arxeios pwd'orcl' kai na to xanadimioyrgiseis me tin entoli orapwd80 sta nt. afoy mpeis san internal tote mporeis na kaneis alter user kai na allaxeis ola ta passwords me nea 'afoy sikoseis ti vasi'