Oralce Warehouse Builder

From: Sebastian Urbaniak <seb_urb_at_poczta.fm>
Date: Wed, 4 Oct 2006 14:57:27 +0200

Witam

Mam następujący problem.
[Quoted] Korzystam z oprogramowanie Oracle Warehouse Builder utworzyłem wymiary, kostke, mapping wszystko sie załadowało. Tabelki są wypełnione.
Oto jak wyglada kostka
wartosc adres produkt promocja

gdzie adres ma poziomy gmina, powiat, woj

i teraz chciałbym zrobić agregaty dla hierarchii umieszczonych w wymiarze adres

Prosze o dokładne instrukcje jak to zrobić włącznie z rozlokowaniem tych agragacji na bazie.

Wiem ze te agregaty powinny być przetrzymywane w zmaterializowanych widokach.
I podczas tworzenia cuba zaznacza się dla jakich poziomów powinien przetrzymywać agregaty.
Ale mimo wszelkich prób jakie czyniłem nie udało mi się zmusić oracle do przechowywania tych agregatów.

Pozdrawiam

I dzieki za wszelką pomoc Received on Wed Oct 04 2006 - 14:57:27 CEST

Original text of this message