Re: --Compatibility (easy one)

From: Andre <avanrossem_at_hotmail.com>
Date: 20 Jul 2003 07:18:21 -0700

ITAPORT06 <mokat67_at_hotmail.com> wrote in message news:<21sihvonr135b3e8iehq5h73ss145pr4f7_at_4ax.com>...
> Ik begrijp Sybrand wel. er worden hier veel vragen gesteld die je zo
> kan terug vinden als je even op google zoekt. Een ervan is waarom de
> 8.17 cd niet start op met P4 processor.
> Ik denk dat Sybrand wel een van de meest actieve gasten is hier en
> zeer waardevol voor het forum. Er zijn niet veel mensen (incl.
> mijzelf) die zoveel geduld hebben om idere keer die waarschijnlijke
> domme vragen weer uitgebreid te beantwoorden.
> Groet,
>
> Ton

Ja, ik begrijp Sybrand ook wel. Maar ik vind de reden die hij aandraacht niet helemaal fair. Natuurlijk is alles na te zoeken op internet / boeken enz.. maar zeg dan even dat dat zo is. Uit de reactie van Sybrand begrijp ik dat hij vindt dat alles op te zoeken is in boeken, of dat je een oracle support contract moet hebben. Daar kun je inderdaad alles vandaan halen, maar waarom zijn er dan dit soort nieuwsgroepen?

Daarnaast vind ik het argument van "meeliften op zijn werkgevers support contract" wel een beetje ver gaan hoor.

Ik zal de volgende keer het een en ander uitzoeken voordat ik hier een posting doe. Da's al een goed begin he :-)

Inderdaad is sybrand een actieve persoon in deze nieuwsgroep. Dat kan ik wel waarderen.

Groetjes
Andre Received on Sun Jul 20 2003 - 09:18:21 CDT