HOME | ASK QUESTION | ADD INFO | SEARCH | E-MAIL US

Re: en of ...

From: Danny Stollé <d.stolle_at_info.inf>
Date: Wed, 16 Apr 2003 04:11:50 GMT

en of het een rampenapplicatie wordt!

het geval wilt namelijk dat je metingen hebt waarbij meetgegevens worden opgeslagen in een al bestaande database. In totaal zijn er 10 verschillende metingen met honderden verschillende gegevens. Als eindrapportage worden deze gegevens verzameld, echter kan het uiterlijk van elke tabel verschillend zijn en zelfs het uiterlijk van elke van dezelfde meting kan verschillend zijn; doordat er meer of minder kolommen in de tabel voorkomen. Om nou te voorkomen dat de applicatie de berekenignen opnieuw moet maken wat tijd kost, vroeg ik mij af of de mogelijkheid bestond om daadwerkelijk een tabel in een veld van een tabel op te slaan... maar ik ben meerdere scenario's aan het bedenken en dit is er 1. Deze metingen worden verricht om grote transformatoren (>100MVA) te testen.

dit uitspoken doe ik namelijk voor mijn afstuderen en <hehehe> normaliseren is mij gelukkig wel bekend. De methoden die ik heb gehad waren NIAM en de methode van Codd. Blijkbaar ben ik niet echt overtuigend geweest tot nu toe ;-)

vriendelijke groetjes,

Danny Received on Tue Apr 15 2003 - 23:11:50 CDT

Original text of this message

HOME | ASK QUESTION | ADD INFO | SEARCH | E-MAIL US