tabel in een tabel

From: Danny Stollé <d.stolle_at_info.inf>
Date: Tue, 15 Apr 2003 20:13:27 GMT

Sybrand,

de uitdaging (ik ken geen problemen) met betrekking tot het toekennen van de verschillende gebruikers met verschillende verrichtingen uit dezelfde personeelstabel heb ik inmiddels doorgrond en opgelost.

Maar nu het volgende: is het mogelijk om een tabel in een tabel op te slaan. Wat ik namelijk heb is dat ik een recordset heb gecreerd bestaande uit verschillende gegevens; maar om niet weer die gegevens te hoeven berekenen wil ik deze tabel in een veld (waarschijnlijk dan een BLOB) van een andere tabel opslaan.

is dat mogelijk, heb je zoiets al eens eerder meegemaakt?

bij voorbaat dank,

Danny Received on Tue Apr 15 2003 - 15:13:27 CDT