Re: PC 95 => oracle 7

From: Mabel Trigüis <mabelle_at_bluewin.ch>
Date: 1998/02/22

Hi Laurent:
I am happy you have the same version sqlnet in both tools and server. You have to be very close to connect your PC to your server. I hope somebody here helps you with the commands in order to startup the listener in Unix.
It is something like 'LOAD ORASRV'??
Regards,
Mabel

Bonjour Laurent:
C'est moi. Je suis contente tu as la meme version sqlnet sur le serveur et les outils.
Je crois que tu vas y arriver.
J'espere que quelqun t'aidera avec les commandes pour demarrer le 'listener' sur Unix.
C'est quelque chose comme 'LOAD ORSRV' ??? Mes meilleures salutations
Mabel

Laurent lol <laurent.sgro_at_gst.fr> wrote in article <6ck155$ppo$1_at_peuplier.wanadoo.fr>...